Saturday, November 5, 2011

Neobux First & Second Payments - Emoney Sri Lanka

Neobux තුලින් මා ලැබූ මුදල් 
 

පොරොන්දු උනා වගේ ඔන්න ආයෙත් ආවා, අද මම ඔයාලට පෙන්වන්නම් මම Neobux තුලින් දෙවතාවක් මුදල් දිනපු හැටි, මේවා බොරුවට හදපු සාක්ෂි නෙමෙයි, ඇත්තම ඒවා, ඔයාල දන්නවා අද ඉන්ටනෙට් එකේ බොරු " Payment Proof " හදන වෙබ් අඩවි ඕන තරම් තියෙනවා කියල. ඒවා තුලින් අපි ලැබූ මුදල් වගේ සිය ගුණයකින් වැඩි කරලා හොර " Payment Proof " හදන්න පුළුවන්. ඔවුන් එහෙම කරන්නේ තමන් යටතේ වැඩිපුර සාමාජිකයන් පිරිසක් බඳවා ගැනීමට. එත් මගේ අරමුණ ඔයාලට ඇත්ත පහදා දීම. එතකොට ඔයාලටම මේ වැඩසටහන් වල ඇති ගුණ අගුණ / දෝෂ එහෙම බලන්න පුළුවන්. එහෙම දැනුවත් වූ පසු ඒ වැඩසටහන් සමග සම්බන්ධ වෙනවාද නැතිද යන්න ඔබටම තීරණය කල හැක.

ඔය පහල රූපයෙන් තියෙන්නේ මගේ මුල්ම මුදල (Alertpay ගිණුමට)  ලබා ගත් පසු එවන ලද email එකේ රූපයක් (ආරක්ෂක හේතු මත Referrence Number එක කපාහැරිය බව සලකන්න)



මේ තියෙන්නේ මගේ දෙවන මුදල ලබා ගත් ආකාරය



ඉහත රූප වල ඇති දිනයන් ගැන අවධානය යොමු කරන්න. ප්‍රශ්නයක් නේද? මම කෙටි කාලයක් තුල දෙවතාවක් මුදල් දින්නේ කෙසේද? මම කලින් පාඩමෙන් කිව්වා Neobux තුලින් සාමාජිකයන් කුලියට ගන්න පුළුවන් කියල, ඉතින් මම කලේ ඩොලර් 4 ආයෝජනය කරලා 20 දෙනෙක් මාසයක කාලයකට කුලියට ගත්ත, එතකොට ඔවුන් දැන්වීම් බලනකොට ඒ මුදල් අපිට ලැබෙනවා.

අයෙත් ප්‍රශ්නයක් නේද? ඔවුන් දැන්වීම් නොබැලුවොත් මොකද වෙන්නේ? එතකොට නම් මුදල් ලැබෙන්නේ නැ. එත් මම කලේ දවස් 5 ක්  බලා ඉඳල දැන්වීම් නොබලන අය මාරු කල එක. එකට කියන්නේ Recycle කරනවා කියල, එහෙම එක් අයෙක් මාරු කරන්න සත 7 වැය වෙනවා, එහෙම කරලා තමයි මම දෙවතාවක් මුදල් ගත්තේ. මම ඔයාලට මේ වැඩසටහන ගැන තව විස්තර ඉදිරියේදී කියන්නම්. දැනට පහත කරුණු ගැන අවධානය යොමු කරන්න.

සාමාජිකයන් ගණන හා කුලියට ගැනීමට වැයවෙන මුදල

සාමාජිකයන් 3 = ඩොලර් සත 60
සාමාජිකයන් 5 = ඩොලර් 1
සාමාජිකයන් 10 = ඩොලර් 2
සාමාජිකයන් 15 = ඩොලර් 3
සාමාජිකයන් 20 = ඩොලර් 4
සාමාජිකයන් 25 = ඩොලර් 5
සාමාජිකයන් 30 = ඩොලර් 6
සාමාජිකයන් 40 = ඩොලර් 8
සාමාජිකයන් 50 = ඩොලර් 10
සාමාජිකයන් 60 = ඩොලර් 12
සාමාජිකයන් 70 = ඩොලර් 14
සාමාජිකයන් 80 = ඩොලර් 16
සාමාජිකයන් 90 = ඩොලර් 18
සාමාජිකයන් 100 = ඩොලර් 20

සාමාජිකයන් වෙනස් කිරීමට (Recycle) - එක් අයෙක් සඳහා - ඩොලර් සත 7

සාමාජිකයන්ගේ කාලය දීර්ග කිරීමට

දවස් 15 -
දවස් 30 - (5 % Discount)
දවස් 60 - (10 % Discount)
දවස් 90 - (18 % Discount)
දවස් 150 - (25 % Discount)
දවස් 140 - (30 % Discount)

වැඩි විස්තර  - Neobux Forum

ලියාපදිංචි නොවූ අය ඉඳියි නම් පහත බැනර් එක ක්ලික් කර ලියාපදිංචි වෙන්න පුළුවන්

No comments:

Post a Comment